Entry of me

BE NICE :)

Mimpi terjun bangunan maksud ada saka . apakah ??

Assalammualaikum . Holla bloggers :D
Claasmate eikyen ada cakap . Kalau kita mimpi terjun bangunan .
makna nyaa .. ada saka .. Wadepakk ! terkejott gilee .
taktahu laa dia memain ker tak .. glurppp ! sumpah takod ..

Tapi bilaa check kat google ,
ada yang mengatakan 'terlalu stress'
hmm jujur eikyen selalu lah jugak mimpi terjon bangunan .
bila bangon tetibe sangat mengejotkan ..
macam tersentak lah .



#korang pernah tak mimpi terjun bangunan ????
apa yang pasti , kata-II classmate sangat mengarot --'

♥ Terimakasih baca entry EH | Comment kalau rajin ♥

6 comments:

Syuhada Nasya said...

syu lak banyak kali mimpi terjatuh dari tempat yg tinggi.. xpasti banggunan or what .. mmm knp eh? still x jmpa jwpannya

Eikyen said...

ouh .. kire mcm bngunan letew .
sbb eikyen pon tak pasti bangunan or tak ...

kat google jwpn asek stress jee .
takpun mainan tidur ..
tapi daa banyk kali mimpi ..
acanee tuhh --'

emy|farid said...

aah, maybe stress sgt kot. byk bnda yang difikirkan, tu yg rasa nak terjun bangunan, hehe

syahirah said...

saya xpernah mimpi cenggitu..tapi kerap kali mimpi ular !
warrgghh xsuka ular..ntahpape..

tp sebelum tdur kita kena baca doa..
bgi saya pula , sya baca ayat kursi.
bnyk kelebihan ayat kursi ni.salah satunya , malaikat akn jaga kita smpi waktu Subuh :D

MusNida Bakery (002038303-U) said...

nur pernah mimpi terjun bangunan hostel, lari dr someone yg pelihara "benda2 pelik" nie.sgt takut!!

Eikyen said...

hmm .. takodd .
memb eikyen ade cakap kalo mimpi cam tuhh selaluu . mean ad gangguan ... :'(