Entry of me

BE NICE :)

Apa cita-cita untuk masa hadapan


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
#gambartakdakenemene (:

hai korang ~ *sambillambai-IItangangedik xD
Pagi-II dah bangun awal *padahaltaktidur :/

Tadi masa online FB ,
Ternampak satu gambar ney ..
Sumpah semard . dia masuk U siaa o.O
Budak fom5 tahun lepas , same sekolah dgn eikyen
And eikyen terpikir ,,
' Apa yang aku nak jadik ea akan datang '

Ada 6 cita-II yang mungkin eikyen nak kejar :
1 : Designer
maklom lah eikyen pandai lukiss .. *ehhpujidirisendiri .. huaahuaa xD

2 : Pakar psikologi
Yang ney eikyen memang minat gegila lhaaa . taktahu kenapa :D

3 : Cikgu
maybe nak jadik cikgu sekolah rendah kott ..
Tak nak lah sekolah menengah .. Perangai macam teeeeetttttttttttt ~~ :D

4 : Chef
Ehem ! pasal masak memasak ?? wuuuuuuu tererr k tererr .
Malas jea nak angkat bakul sendiri :P

5 : Penulis Novel
kay yang ney cita-II sekolah rendah ..
sebab time tuhh eikyen minat buad karangan . biasalah karangan A+ :D
Sekarang ?? hmmmm :'/ malu nak cakap . hee ^^

6 : Photographer
yang ney tetibe teringat canon .. tuh yang gedik nak jadik photographer xD
Perempuan pon boleh jadik kan phtographer kan ?? engad laki jee ? :P

Mintak-II lah dapat tercapai salah satu nya .
tamo lah nanti korang nampak eikyen kat Pasarraya jea :'D

Okay korang pulok ??? :'D

♥ Terimakasih baca entry EH | Comment kalau rajin ♥

4 comments:

Nurulee said...

Ee pun teringin nak jadi designer dengan photographer =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/studying-is-my-priority.html

Eikyen said...

hee ^^
moga tercapai :)

Sarah Mohd Saleh said...

byk sungguh cite2 die nih...fokus yg mane satu?

Eikyen said...

sarah : haha . banyak kan .. hee fokus designer kott ..
eytt tak tao . semua na focus :D