BE NICE :)

pat0t ke aku tunggu dye ?

ish:r: q0 ney eikyen
kan banyak laki dekat luar sane :face3:
kenapa kau tungu dye :face11::s:
acctually :face65: aku sayang dye sangat2 :face2:
:face37: tapi dye sayang kau kea tak kan :s: :face47:tapeee ~ biar aku saje yang sayang dyetapii kenape kau sayang dye :s:
sebab kau bodoh an eikyen:face58: HAHAaku ingatkan nak tuggu dya lepas abiz SPMtapii kalau aku tunggu dyedye nak kea c0uple blek nan aku ? :130:
ggrrr ,, tapi kekadang aku yakin !
yang aku akan c0uple balek dengan dye :t:
huh ! jangan nak berharap sangat r :face32:
tapi tak salah kan kalau kite mengharapkan sesuatuu
maybee boleh jadi kenyataan:face18:
AMIN ~
P/S ; DOA KAN AKU BULEE DAPAT KAN DY BALEK BULEE ???:face15:


♥ Terimakasih baca entry EH | Comment kalau rajin ♥

1 comment:

Anonymous said...

AMIN, semoga dipertemukan jodoh.. =)

Gee baru tulis "Effect Pelam bila Exam"